wELcoMe tO mY LifE

BEAUTIFUL PEOPLE ARE NOT ALWAYS GOOD, BUT GOOD PEOPLE ARE ALWAYSS BEAUTIFUL - ALI IBN ABI TALIB (RA)



Friday, 26 April 2013

cheritera chentaa seorang puteri dan seorang jejaka ~ :D

ASSALAMUALAIKUM .... *LUAHAN HATI AKU .

tersebut la alkisah, seorang puteri dan seorang putera.
seorang puteri yang mengimpikan putera idaman yang sangatlah kacak. sangatlah kaya. sangatlah baik. sangatlah pandai dannnn segala macam sangatlahh. hewhew.
puteri tu taklah lawa mana, taklah kaya mana. taklah baik mana. taklah pandai mana. *macam mana aku tahu? hahahahaahahaha, aku ngn puteri tu kamceng tau youuu. wahh gituu !

sampailah suatu masa, puteri ni telah jatuh cinta dengan seorang putera.
putera tu bukanlah jejaka idaman puteri tersebut. tetapi, puteri tersebut telah jatuh sayang gilerrrr sangat dekat putera tu. *dahlah syg, gilerr sangat pulak tu. hehe. :p
putera tu kan dah berkerjaya tau youuuu. putera tu seorang askar. haaa, kau adooo? haha.

kisah hidup mereka tak seindah. thats y aku malas nak cerita dekat sini.
walaupun tak seindah pelangi, tapi bg putera dan puteri tu sangat indah.
kehidupan mereka sangat bahagia suatu ketika dulu.
mereka pernah berjanji untuk setia, bersama sampai syurga. *nyanyi sikit lagu sampai syurga by faizal tahir*
tapi semua tu tidak kesampaian.

terdetik sesuatu dalam hati si puteri. mampukah si puteri bahagiakan si putera bilamasa bersama dengan si puteri?
soalan itu sering bermain di fikiran si puteri sejak dulu lagi. dan akhirnyaaaaaa si puteri mengambil keputusan untuk meninggalkan putera askar tersebut.
betapa beratnya hati si puteri untuk pergi tinggalkan semua janji-janji. tp si puteri tetap berkeras.

akhirnyaa, tak smpai berapa jam pun, rindu terhadap putera itu menjelma.
si puteri akhirnya mengambil keputusan untuk msg dengan putera tersebut.
tp putera tersebut tak reply tauuuu youuuuuu.
mungkin bz bermain takraw. hehe. takpe, si puteri faham keadaan si putera.
si putera dan puteri dan bersama agak lamaaa. tak mungkin laa si puteri tak faham lg keadaan si putera yang bz sokmo tu. hiksss. so, sampai sekarang kan wei putera tu x msg puteri tu. sian puteri. :(

untuk pengetahuannnnnn : SI PUTERI SEDANG DAN AKANNNN MENUNGGU SI PUTERAA tu sampai .......................

kalau si putera ni baca blog si puteri, tolonglah sedar yg si puteri ni rindukan si putera ~
may I be yours again mr military? :')

                                                                                                                                 

No comments:

Post a comment

awak yang budiman , taknak komen ke ? ;)